glädje och sorg.

jag kan börja med att,
CHRIS BROWN i fredags äääägde allt och alla. jag menar verkligen allt och alla.
jag grät av lycka, alla hans låtar är ju helt jävla underbara. jag kan säga att jag inte har någon röst alls och det är söndag idag. men fucking jävla skit lycka alltså. åh, i slutet när han spela forever.. omg jag tog emot hans mössa som han slängde!! gissa om jag fuuucka uuuur. omg, det var heel svettig och allt. shit, man kan se på videon när han kastar den och jag ba tar emot den! herregud, jävla lycka. JAG ÄLSKAR CHRIS BROWN!


aja, i lördags.. alltså igår var det 3 år sen morfar dog. jag saknar han som fan och det känns lika jobbigt idag som det kändes förra året. självklart saknar jag honom, men jag vet att han inte skulle vilja se mig, oss.. ledsna. verkligen inte. jag försökte så gott jag kunde att bara vara glad. antonio fyller ju år samma dag så pappa, daniel och jag åkte dit oh firade honom. vi var där hela 6 timmar och jag hade verkligen skit kul. seriöst, det var verkligen skit kul. jag träffade mina ursöta gudbarn, lavinia och andrei. självklart min älskling natalia och födelsedagsbarnet, antonio. jag älskar verkligen antonio också, helt seriöst. även om vi inte är så jävla nära som förut, när vi var små så finns det alltid dom minnerna jag delar med honom. och jag kommer alltid finnas där för honom. hur som helst.. prata mycket med sorin och franti. dom är väldigt trevliga måste jag säga. gick ut med kipper som bet min sko, den jäveln. mycket skratt i hissen. mycket mat. och så skrämde pappa franti och lari, mia och jag asgarvade. lyckad kväll.

och idag fyller mamma år! hon blir 43.
släkt kom och fikade lite och sådär, trevligttrevligt.
blev massa prat om chris brown ofc och så på torsdag tror jag att vi ska på min älskade kusins föreställning på scen gymnasiet. hon är ju sjukt duktig den där tjejen. nu sitter jag här och chattar med natalia.. och ja, jag tror jag ska sova hos henne på fredag eller på lördag. sjukt kul :) ja, vissa vet ju varför det kommer bli lite extra kul nu i helg, haha :)
aja, ska duscha och sånt nu. imorgon börjar det en ny vecka i skolan.. ingen energi alls. prov på tisdag.. undra hur det ska gå. får väl plugga som en jävla galning imorgon.. hur ofta är det att de händer? men ja, ska verkligen försöka! aja, godnatt alla, hoppas er helg blev HELT jävla lyckad som min blev!

bilder från i lördags;


1. antonio och jag. 2. bror och jag. 3. galna kipper. 4. mina två lyckopiller. 5. älskling och jag. 6. gudson och vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0