födelsedagsbarn

sitter i skolan nu, glad? nja. hade sovmorgon iallafall. orkar inte vara kvar. är hungrig som faan och min lektion börjar tre. hur ska jag överleva? ja, det är en bra fråga. tur att man ska träffa mamma vid fem och äta på metronova. kommer äta som en häst. jag är så jävla hungrig. jag har matte diagnos idag men tror inte jag ska gå, går nog nästa vecka, blir bäst så.

idag den 28 januari vill jag säga grattis till två väldigt speciella personer i mitt liv.
isabel, kusin som blir 19 år idag.
jag älskar dig massor, big'cus.
& så fyller adde 16 år idag!
jag älskar dig massor också bror,
även om du är en utav "the fathers" nu

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0