bästa nyår i hela mitt liv!

gott nytt år alla!
jag hade världens bästa nyår, iår slår alla år.. till och med förra. vi sjöng, drack, skratta och skrek som fan. vi njöt av 25min fyverkerier, och vet ni vad? jag säger bara; guniess here we come :D vi åt skräp mat klockan 02:00 sen gick vi så jag än idag har träningsvärk i benen. mysigt som fan!
dagen efter åkte vi till stranden i viña, brevid sheraton hotel och bada. mycket vågor, skratt och träffade en kille som hette lucas från malmö, usch vad trevligt det var. vi hoppa alla tre som galningar bland vågorna. tappade bort mitt armband som jag fick av mormor, men det gör inget. sen ramlade jag och skrapa upp hela min midja, men whatever ;D somnade vid solen så nu har jag sjukt ont i mina ben... ajjaaa.
kom hem igår kväll, och gissa vem som kom idag?
MORMOR! happy daaaaaaaay! vill att hon ska öppna sin väska så jag kan fortsätta läsa, new moon!  aja, ska sluta nu. det var bara lite kort.

fan vad jag saknar alla där hemma, speciellt mamma, pappa, mohammed!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0