från vittra

jag vill till rumänien eller egentligen vart som helst, nu,
just nu sitter jag i skolan. har varken tillgång till internet eller mobil hemma pga tjafs mellan mig och min mor. det vill jag inte berätta om och jag vill inte att folk heller ska fråga och bry sig. dom som vet, dom vet. jag hade utveckligssamtal imorse med min mamma och matilda, som är min mentor. det gick väl bra, har lite rester kvar. typ ett prov och en inlämning som jag ska göra under lovet så allt är klart till påsklovet då jag åker till rumänien. men ja, sitter här och väntar på att min lektion ska börja, klockan tre. jag kan egentligen åka hem och skita i den, men hemma gör jag ju ingenting. så det är väl bättre att vara här och bara jobba. inte för att jag gör det, utan jag kollar runt på fb, bdb och chattar. inte bra alls. nej, igår var rebiik hemma hos oss en stund. det är så skönt att träffa henne, man skrattar så mycket med henne! idag ska nog freja och mychelle komma förbi en stund till mig, ska bli skönt att träffa dom och prata lite. sen måste jag väl plugga. får se om jag tittar på greys ikväll, men det tror jag verkligen att jag gör! pappa åkte till frankrike idag och blir borta i några dagar. sen den 28feb. ska vi klippa min gudsons hår och den 7mars åker pappa till japan och hongkong och så den 2 april åker vi till rumänien, vi håller som sagt på att planera sommaren. jag vet inte riktigt vad som blir av nu, men det får vi helt enkelt se! nästa vecka är det ju sportlov och då blir det massa plugg för mig somsagt för jag vill inte ha något kvar till efter påsklovet eller under själv påsklovet så jag verkligen kan slappna av på resan och inte stressa när jag kommer hem igen.
nej, nu ska jag leta lite fakta om sveriges demokratisering. SNARK!
tittar på när hanna och hennes grupp gör värsta teatern, haha skit kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0