lycklig är jag med er

jag mår bättre, har pratat mycket med mina föräldrar.
igår var jag hos mina gudbarn nästan hela dagen. mychelle och freja gjorde mig sällskap ett bra tag. jag är så lycklig när jag är med mina gudbarn. det är svårt och tro det när man skriver men när man ser mig med dom ser man att jag verkligen ler hela tiden, eller såg jag arg eller ledsen ut mychelle och freja? i slutet av dagen var jag hel slut, bokstavligen HELT SLUT. efter många timmars lek med busungarna och massa skratt. senare på kvällen gick jag vidare till andra sidan bredäng till några väldigt nära vänner till oss. vi gick dit, prata, åt och skratta. väldigt trevligt, jag har saknat dom så mycket! vi åkte hem vid klockan 20:00 väl hemma var min bror här och mohammed. jag gick till pappas rum och satt med honom och titta på lyxfällan och tyckte det var så sjukt, somnade i pappas famn som ett litet barn och sedan bar han mig till min säng.
idag, ska jag till mina gudbarn vid klockan 19:00 igen, med mina föräldrar. det blir mat och prat om hur vi ska göra nu i mars, vi skulle klippa min gudsons hår den 7mars men min pappa åker till kina då. så det får bli före eller efter. jag vet inte hur det blir, men det fixar sig nog. tar med mig kameran idag och fottar mina två lyckopiller.
nej, nu ska jag äta mina vinägerchips! som ÄNTLIGEN är tillbaka i matäfferna!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0