ren lycka.

jag är lyyyycklig!
jag var i skolan idag, typ en timme. skulle bara ta närvaro och sen dra. eller ja, min lärare ba: du kan gå hem det finns inga datorer du kan sitta vid. jag åkte hem direkt, väntade lite på min kusin och träffade henne. prata en del och så gick jag mot bussen och åkte hem. gick av i bredäng som vanligt och tog bussen hem. väl hemma städade jag lite och så somnade jag. vaknade av att jag fick sms, <3 idag ska jag inte göra något mer tror jag. jag ska nog bara ta det lungt, plugga lite kanske. imorgon ska jag träffa natalia och sova där. LYCKA!
ska försöka gå ut imorgon vid åtta eller något och träffa mychelle och freja. natalia ska på fest, så jag blir "ensam" hemma hos henne typ 5-6 timmar. så jag blir lite ensam, säger vi. men ja. det blir nog nice imorgon.
imorgon har jag en timme skola, woho! ska träffa hanna i kungsan och prata lite med vår lärare om ett arbete. nej, nu ska jag sluta skriva massa skit. jag är lite nervös fan, usch. nej, allt kommer gå så bra så. har längtat efter det här så länge nu och nu när den är här känns det lite skakis. dom som vet, dom vet.
aja, ha det bra!
bjuder på denna bild på, nat och mig.
 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0