lyckad söndag, igen.

freja kom vid halv tolv igår och vi satt med rebiik och min bror i två timmar och bara prata en massa om allt folk. blev mycket och förklara för d och r. men till sist hängde dom också med. freja och jag flyttade oss till mitt rum där vi blev uppe en stund till, det är skönt att prata av sig lite. jag somnade först, precis som vanligt när freja är här. vaknade av att hon sa att hon skulle gå klockan halv sju. hon skulle till cancan, som är hennes häst som hon säger "min livslust". jag låg kvar och sov till halv tolv, där jag duschade och fixade mig. vid klockan tre fick jag skjuts till natalia eftersom jag skulle hämta mina filmer som jag glömde där. blev kvar där tills klockan 18:30, blev massa bus med mina gudbarn.. dom är helt underbara. gud vad jag älskar dom!
 hur som helst, hände lite saker som bara mychelle vet om. men sen träffade jag henne och vi åkte till skärholmen och åt på gången, vårt ställe alltså. vi åt, satt där i två och en halv timme och prata om allt möjligt där också, så skönt att träffa folk man bara kan släppa nästan allt på. sen åkte vi till bredäng där hon skulle köpa energidricka och så träffade jag min gudfar, roligtroligt. sen blev det promenad i bredäng, mysigtmysigt.
imorgon är det måndag, skola igen. snark. jag orkar verkligen inte. men jag ska inte tänka så. måste kämpa ihjäl mig nu eftersom jag åker till rumänien om 53 dagar! blir borta i 14 dagar, 14 underbara dagar! vi har redan börjat planera allt! ååh, sara är så lycklig!
nej, nu ska jag sluta skriva. godnatt!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack :D blir hur gla som helst!

2009-02-09 @ 17:03:28
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0