ibland är söndag skönt

idag har jag absolut inte gjort någonting. blev en sen natt med kristian, gabriel. vi åt massa godis och tog lite kort. vi prata om allt möjligt. och jag prata massor med gabbi, min bebis! chatta med krille en del också, i cam ;D  jag gav upp vid 02:15 och gick och la mig. 
   vaknade vid kvart i tolv, gick upp och la mig i mamma och pappas säng. så stor och mysig. bad pappa göra pannkakor till mig och det gjorde han. fan vad gott det var. sen gick jag in på mitt rum och titta på tv. sen såg jag reklamen på seven pounds som har biopremiär på fredag! gissa vem som redan har sett den? jo, jag! den var så jävla bra, jag kan även säga att jag grät lite i slutet av filmen, åh så underbar. will är helt underbar! tänk att monica (min kusins fru) gick i hans klass, helt jävla coolt! inte för att jag tror att han kommer ihåg henne men endå. satt och tittade på filmen och när den exakt tog slut kom pappa, med mat! pizza hut, blev det. jag älskar deras pizzor, jag känner mig så glad idag. varför? vet jag inte. men jag är det!
imorgon är det måndag, igen.. och det massa plugg för min del, har matte diagnos på tisdag och sen har jag en inlämning i caset. så jag måste verkligen jobba. och på onsdag, ska min svenska vara klar. äsch, i can do it!  på fredag ska jag sova hos natalia, min lilla nat. det blir mysigt, med massa film.. som moe har laddat ner till oss :D  nej, nu ska jag fortsätta titta på top model sen ska jag se wild child, igen.
när fan blev dom längre än mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0