han kysste mig och viska i mitt öra; äntligen!

jag saknar chile.
igår träffade jag natalia i skärholmen där hon skulle köpa en present. träffade angelina och lula i centrum så jag stog med dom ett tag. såg en äcklig hora i centum också, med en som man kallar för vän. vän, in my ass! blev mycket skratt påväg till bredäng. väl i bredäng blev jag glad. blev mycket mys, prat och skratt. sen vid halv tolv gick vi ner och mötte natalia som hade vart på fest, sötnosen. vi gick hem och titta på film.. men båda somnade skit tidigt. jag kunde inte sova så jag gick in till andra rummet och "sov" där.
vaknade vid nio och låg i sängen. kipper kom pch pussa oss överallt. han vill ha så mycket uppmärksamhet den jäveln. men ja, satt lite vid datorn och titta på film. mer skratt och prat. pappa ringde och sa att jag skulle komma ner för han vänta på mig. pussa alla hejdå och gick ner. snart kommer det gäster hit. har hjälpt mamma med att skala äpplen, städa och duka. gud vad mycket god mat det blir här ikväll. förrätt, huvudrätt och efterrätt. äntligen mat!
nej, jag känner mig så avslappnad idag.. efter en helt underbar natt så självklart. är lite trött också, men ja. vaknade typ 4 gånger inatt och sprang runt. nej, nu ska jag sluta. tog typ inga bilder, eller jo jag och nat, men dom bilderna delar jag inte med mig, tralalala :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0