torsdag morgon

här sitter jag, helt nyvaken. tittar på hur det snöar där ute, nästan snöstorm. funderar om jag verkligen ska ta mig till skolan idag eller inte. jag menar jag har ju inget i skolan, så jag åker dit i onödan egentligen. ska jag gå ut för att frysa och dö? neeeej. visst jag älskar snö men come on.. lite sol kan det var iaf. nej, men bara de slutar snöa såå mycket. det ser också ut som vi får en VIT jul, för första gången typ. fyfan vad härligt. juste, var hos tandläkaren igår, hade jätte fina tänder sa han. han skulle slipa mina tänder eftersom jag får ont rätt så ofta, men jaaa, inga hål! blev jätte glad när jag fick höra det. aja, sitter och lyssnar på musik. fundera på att städa det sista idag. igår gick jag aldrig och fotta. trey songs spelas sönder just nu i mina högtalare. ska nog ta ett långt, varmt bad sen krypa ner under täcket och titta på sex and the city eller vänner... eller kanske greys.
aja, ska sluta skriva om ingenting. imorgon kommer angelina, det blir av att träffa henne en stund. hur som helst, från och med imorgon kommer jag vara rätt så upptagen typ 10 dagar eller något. hur som helst, kan inte skriva mer här. aaaja, ha det bra pussis!

                                                              natalia & jag förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0