onsdag redan

vaknade vid halv elva, har duschat och ska snart fixa mitt rum sen ska jag iväg till skolan. det är redan onsdag, dagarna bara springer iväg. sjukt! idag ska ida och jag göra klart vårt arbete sen blir det matte för hela slanten! sen ska jag läsa igenom en geografi sak som jag ska redovisa imorgon så att jag får vg! woho ;) sen på fredag kanskekanske jag ska sova hos natalia eller så blir det hos mormor, sov ju inte där förra fredagen men hur som helst ska natalia sova hos oss på lördag, tror jag iallafall... haha det blir som det blir. aja! ska fixa mig med musik på högsta volym! älskar att vara hemma själv på dagen!
pusssis!
sommaren 2007, grilla med släkten i vårby. 
när morbror feña var i sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0