onsdag morgon

nu är man vaken, sitter lite vid datorn ska forsätta städa lite. blir galen så som det ser ut just nu. dagens planer; gå ut i den härliga snön ta lite kort och sen komma hem värma mig med ett varmt bad. sen klockan tjugo över sex har jag tandläkare. jag vet exakt hur det kommer gå. mina tänder är nämligen väldigt känsliga och där med får jag hål i tänderna hela tiden. så jag kommer säkert ha något hål. fyfan, inte mitt fel. jag kan inte leva utan socker utan allt sånt. det går inte. det har vart så orättvist! dani, som äter mer socker än mig får aldrig hål i tänderna, men jag som inte äter lika mycket får det. oj, va intressant va... tänder.. hm, haha aja fortsätta städa!
puuusssis!
romania höst 09, ivan & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0