nat & sara

här sitter jag och lyssnar på sean paul och väntar tills pappa är klar, så han kan skjutsa mig till centrum så jag åker till skolan och har en lektion och sedan slutar man. men sen måste man ju stanna och skriva klart arbetet som ska in idag. eftersom vissa har vart helt sega så har vi ju inte blivit klara än, ät bajs säger jag bara till dom som inte gjorde det i tid. meeeenmen! men ja, efter skolan ska jag nog ta en sväng och titta på skor, jag behöver verkligen vinter skor, sen ska jag nog köpa en klänning idag.. haha :D woooho säger jag bara. idag är det FREDAG gott folk! det gillar vi ju! shit, två veckor kvar i skolan... SJUKT! men skkköönt som fan. hur som helst, ska fixa det sista. juste det var fel på internet igår, det funkade typ i 5 min hela tiden sen stängdes de av :/ knas internet, men nu ser de ut och funka!
puuuusssis
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0