lycklig!

åh, är det bara jag som njuter av snön?! fyfan, jag är så jävla lycklig. jag älskar snön. kom precis in från skolan, där jag btw, hade matte nationella. det gick bra. åkte hem efteråt eftersom jag inte hade något mer. har inget på hela veckan heller. så jävla skönt! hur som helst, det snööööar för fullt ute! och jag är så jävla glad för det. det är så fiiiiint! jag ska snart lägga mig i badet och sen kanske sova lite. natalia kommer över vid tre, när hon har slutat skolan. tittar ut hela tiden, för det är så fint. hoppas det håller sig till jul bara! då blir det perfekt! häääärligt. hur som helst, akon spelar sönder här. och nu ska jag bada!

såhär ser det ut just nu utanför mitt hus.
och så snöar det för fullt, men det kom inte med!
<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0