länge sen

det var ett tag sen! men det blir så ibland när man har fullt upp. som ni kanske vet var ju min faster och farbror på besök. nu har det gått tio dagar och vi har umgåtts, skrattat och haft det trevligt ihop. skriver lite om dessa tio dagar, lite kort... eller ja vet inte hur mycket text det kommer bli, men det blir så när man inte har skrivit på ett tag. hur som helst, vi åkte på kryssning där jag sov i början och därefter var det dans, dricka och springa runt i båten med min bror. sen har vi gått runt en massa i stan och shoppat, firat jul har vi gjort också för första gången. vi gjorde ett pepparkakshus det blev skit snyggt! den 24 var det jul och där med presenter och mat. fick massa kläder, pengar, presentkort och smycken. allt man behöver. släkten kom förbi vid tio där vi åt mat och umgicks. sen var de att gå ut och leta efter tomten, tradition. sen var det mer presenter och sen fika. det blev en sen natt, vi la oss vid 05:00? den 25 vaknade jag halv tre och klockan halv sex skulle vi iväg till sollentuna för att festa. väl där satt jag med andrei, juan och bogdan. vi dansade och skratta. och drack. sen när vi kom hem vid 04:00? så satt jag och mamma och åt som grisar.. fyfan vad gott det var! sen igår fyllde min kusin maria 12 år. det var trevligt där borta. ett stort minus att jag var så hänging och verkligen mådde skit. sen idag så vaknar man vid elva, mår bajs och kroppen orkar inte röra sig, prata eller något. somnade om på soffan medans faster och farbror packade. vaknade en stund sen satte jag mig i allrummet och somnade om där igen. vaknade av att dom skulle åka :( - JAG HATAR ATT SÄGA HEJDÅ! alltså på riktigt! jag grät, ofc.. haha. 6månader kvar tills man får träffa henne igen, det är de som suger! aja, ska fixa något att äta sen ska jag sova. fyfaaan vad skönt, ligga och sova en hel dag! jag ska ta och sätta på en prinsessas dagbok och titta. har världens lust att se båda filmerna just nu. så det blir nog tv tittande, men laptopen och mat! första gången på tio dagar jag är ensam hemma. imorgon när jag är heeelt ensam ska jag ta ett lååångt bad och bara ligga där.
ser ni, mycket text! hoppas ni har det bra och hoppas ni hade en bra jul!
puuussis!
maria och jag igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0