hate to be sick!

liten uppdatering medans jag tittar på victoria secret fashion show 09! you just gotta lovelovelove it! hur som helst, gissa vem som har åkt på förskylning nu innan nyår? JO! miss velasquez castro. roligt att man vaknar varanan timme av att hosta. somnade vid ett? och vaknade vid halv tre. men som sagt kunde inte sova lugn. efter att ha legat hemma hela dagen så fick jag en lust att shoppa. jag kom hem massa kjolar, massa par legging, massa underkläder och ett par shorts. vill bara säga att jag hatar den här jävla rean. den bara stressar och så finns det bara skit på rean. seriöst, saker som dom vill ha bort för ingen har köpt dom eller liknande.
sitter ensam hemma det är så skönt att jag inte finner ord. ska snart lägga mig i badet, sen sätta på mig myskläder och krya ner i sängen med laptopen i knät. ville bara uppdatera lite ;) har blivit så mycket sämre på att blogga. juste, sa aldrig vad jag skulle göra på nyår. men jag tror jag blir kvar hemma, beror på om jag mår bättre till imorgon. men det tror jag knappast! men det blir middag med familjen och några till här hos oss sen ut och smälla lite. sen är det 2010! ett nytt år, med fler minnen, både, tårar, glädje osv. 
nej, nu ska jag forsätta chatta med folk!
puuussis <3
granen i stan, tagen med mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0