fredag & lördag

igår var det fredag, skönt med helg. träffade natalia, vi åkte till bredäng där hon skulle hämta pengar. men när vi kommer till centrum så ska hon in på vivo och köpa något. vi träffar antonio och två av hans kompisar, han skulle tydligen laga mat.. hm, aja. vi fick skjuts hem till natalia där, vi satt i köket hela tiden. antonio lagade mat, fett gott.. haha pasta med köttfärs. hur som helst, vi tog bussen till mig där vi stanna en stund sen gick vi till skärholmen där nat och jag pröva lite kläder, fick hem mig en tröja också! :) sen så åkte vi till bredäng, där jag blev kvar en stund sen åkte jag till vårberg för att sova hos mormor. hos mormor blev det mat, prat till klockan halv tre på natten. älskar min mormor så mycket. hon är så söt och man kan prata med henne om vad som helst.
idag vaknade jag klockan halv ett, och klockan tio över ett gick jag hem. om 2 timmar ska vi till natalia, alltså min familj ska också dit. vi ska äta och sådär. imorgon måste jag fan plugga, mattemattematte! så det bara skriker om det.. jävla mattefitta! tänker inte skriva mer om matte för jag blir bara irriterad!
juste!? såg ni idol!? HAHA tove åkte ut! alla som sa att hon och erik skulle stå i finalen, fettt synd. nu hoppas jag att erik inte vinner för att alla älskar honom och alla är så säkra på att han vinner, hatar sånt där. när man redan i mitten av tävlingen vet vem som vinner. så nu säger jag bara; GO CALLE! HAHA
aja, ha en trevlig lördag!
puuussis!

Kommentarer
Postat av: michelle

YES tove åkte ut. erik och calle är bäst.

2009-12-05 @ 14:29:12
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0