dagens låt; sean paul - so fine

hej torsdag kväll! idag vaknade jag vid kvart i nio där jag snabbt gick upp och fixade mig, gick iväg med det tunga paketet  från romania till skolan. träffade ida tio i tio. vi åkte upp till skolan, fick mina pengar från skolan... trlalala :D sen så gick ida och jag upp och arbetade, vi har ju vart klara med våra delar ett bra tag nu, men vi blev inte alls förvånad då ida och jag fick göra mer i vårt arbete.. menmen. men ida och jag är bäst, såklart, höhö. aja, sen kom natalia till min skola med någon danne eller något, vi satt kvar lite tills vi åkte vidare till förorten där det blev av till apoteket sen av till att ta sprutan. det kändes lite. vi gick vidare till donken där jag åt, fyfan vad gott det var.. sjukt länge sen jag åt på donken ju! men ja. vi tog bussen till mig där vi satt ett litet tag. åkte vidare till bredäng där jag räknade lite matte och sen kom pappa med bilen och jag körde hem.
mychelle ringde för ett tag sen och jag ska ner till centrum om tjugo minuter, det var äckligt länge sen man träffade henne juuuu! men ja, det ska bli trevligt. ska även kolla efter skor och kläder.. kanske får hem något. vet inte men vi får se. aja, ska iaf köpa en klänning.. eller så blir det imorgon då jag och natalia endå ska en sväg i skäris. haha, aja ska ner snart ska bara fixa lite här hemma sen blir det ut i kylan och träffa bbbaabe!
hoppas er torsdag har vart bra! fortsatt trevlig torsdag alla söta läsare!
babe och jag under sportlovet 2009


Kommentarer
Postat av: michelle

<3

2009-12-03 @ 21:49:18
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0