vandring in my ass

hej alla som inte gått hela dagen!
jo, det har vi på vittra gjort. vi har gått hela 2 mil idag. ja, ni läste rätt 2 mil! jag gick på 7 timmar. men vi stannade typ varje minut och bara klagade. man skratta en del eftersom man var så trött och inte orkade göra något annat. min är verkligen inte vältränad. fyfan. alla tältar i skogen... själv blev man hämtad av mina föräldrar, SOM JAG ÄLSKAR MEST AV ALLT! fan vad skönt att sova i sin egna säng inatt.
imorgon ska jag plugga matte och senare ska jag till min mormor och sova där, det var så länge sen man gjorde det. men det ska bli skojj. mysigt.
nu sitter jag här och chattar med folk från rumänien. saaaaknad asså.
nej, nu ska jag sluta skriva... fan vad jag har ont i mina beeeeeeeeeeen!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0