länge sen man skrev

säger bara, äntligen! har kämpat med att komma in väldigt länge och nu kommer man in. menmen.
idag har jag vart i skolan, var där vid nio där det började med egetarbete. blev inte så mycket arbete var med snack i cafet med rasmus, moa och mary. sen joina rola och några andra oss. sen får jag syn på paulina, blev chockad som fan när jag såg henne, men det var roligt. helt roligt att ha någon som pratar rumänska i skolan, ouf, kriga med rumänska nu alltså! :D
nej, men sen hade vi lektion. efter den gick vi ner till tacobar. ida, hanna, emelie och jag satt där nere och prata om allt möjligt. sen gick vi vidare till luchen i skolan som smakade bajs, så det blev ingen mat. vi gick upp och hade semenarium och sen engelska. där det blev ett litet prov som inte alls var svårt. nu är det engelska b som gäller. men ja, smsade dani som var så jättejätte snäll och hämtade mig från skolan. blev mycket prat om ingenting i bilen. mycket trevligt och mycket snällt av skjutsen.
kom hem, pluggade matte med moe som också var jätte snäll och hjälpte min tröga hjärna att fatta vissa grejer. superduperjätte snällt <3
imorgon blir det av till skolan igen, ingen ork eller lust. menmen. åh... orkar inte med filosofi. ska ha prov i det på torsdag så imorgon ska man bara sitta och plugga det, jävlatråkiga ämne. och skit dålig lärare som är gravid har man också, usch. gillar inte henne, men vad gör man inte för ett jääävla betyg? jo, le och göra allt hon säger.
pratar med ady om lite allt möjligt, det regnar och är kallt i rumänien. här är det lite varmt endå.
nu ska jag stänga av datan och lägga mig, imorgon är det en ny dag!
puuusssis!
jag var brun här. en vecka efter spain.
första dagen jag träffade natalia efter tre veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0