45 dagar kvar

börjar med det som irriterar mig
åh, jag är arg på min kusin i rumänien. varför är hon jävla jobbig för? inte mitt fel att jag kommer så jävla bra överens med dom flesta där borta och att jag pratar med dom varje dag. det är inte det. menmen, hon får vara sur. jag är bara arg att när vi bråkar ska hon blanda in andra i det eller gå och berätta allt till alla andra. det hon inte vet att allt hon säger till dom andra, säger dom till mig. ja, när jag åker dit igen ska jag försöka prata med henne så att hon förstår att man inte kan göra som hon gör. eller så skiter jag i henne och bara är med dom andra. det funkar nog också, för helt seriöst... njuter jag av att hon blir så avundsjuk på mig och min bror. det är roligt att se att hon blir sur över ingenting.
aah, jag vill till rumänien!
menmen, imorgon börjar skolan igen och då blir det nya hårda tag. jag ska plugga som en idiot iår. det har jag lovat alla, ALLA. men framförallt mig själv. jag måste, om jag vill ha ett riktigt skönt sommarlov nästa år. fyfan, imorgon är det slut på mina sena nätter och chatta tills man somnar vid datan med alla. jaja, ska inte klaga.. för den här sommaren har verkligen vart den bästa i mitt liv. har vart i rumänien, spanien och frankrike... kan det bli bättre?
jag älskar verkligen mina föräldrar för att dom gör allt det här möjligt för oss och då kan jag ge lite tillbaka genom att ge bra resultat i skolan, plus att det inte är bara för deras skull, för min egen också.
är hos natalia nu och chattar med bobo:) han är så rolig och jag saknar honom faktiskt.
menmen, ska ta och göra något nu. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0