text

so whats up?
well, jag har vart hemma idag. vaknade av att jag mådde skit. bokstavligen. behöver inte gå in i detaljer men ja, mådde inge vidare. blev kvar i soffan och hade ont i magen. chattade med faster och fick tankar någon annanstans. vi pratade om allt möjligt. det är så skönt och prata med henne, gud vad jag saknar henne. man har alltid så jävla roligt med henne. men ja, pratade med henne i telefon igår kväll.. blev ett långt samtal då hon berätta om allt i bulgarien och jag om spanien. juste! pratade en del med bobo och i igår kväll också. i var på väg till ungern (nu är han framme) och vi chattade... han satt på tåget med hela sitt lag(19killar!!), alla sov förutom han. haha, helt synd.
idag har jag suttit här hemma. vilat sönder mig och jag mår bättre. imorgon vet jag inte vad jag ska göra, hittar på något. på söndag ska jag träffa hanna då vi ska göra några uppgifter till skolan, fan vad jag saknar henne! :D ska bli skönt och träffa henne igen!! :D
aja, ska fortsätta chatta med freja.. om skolan och massa annat.
puss!

Kommentarer
Postat av: freja

:)

2009-08-22 @ 01:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0