nada

sitter här hel nyvaken och typ tittar på tv och försöker tänka ut vad jag ska göra idag. det kommer inte upp något i huvudet, förutom att sitta hemma och ruttna. kanske tar en sväng in till dagiset. men jag vet inte om jag orkar göra det.. små barn tar på krafterna. var där igår med mychelle, det var galet roligt alltså. alla där älskar oss, men jag däremot gillar inte alla barn där, vissa är så jobbiga att man vill smälla deras små huvuden någonstans, haha:)
nej, nu ska jag göra något, inte direkt viktigt men inte sitta här och skirva i bloggen iaf.
hoppas ni har en trevlig onsdag.. det är väl onsdag idag huh?

Kommentarer
Postat av: michelle

haha lovisa!

2009-08-12 @ 14:29:41
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0