miss duktig

imorgon är man tillbaka till skolan. pluggaplugga!
jag kom på en sak idag. år två på gymnasiet ska jag vara duktig. och då menar jag med allt. med plugget så klart, sen ska jag börja äta nyttigt inte så mycket fett och såser (jag älskar det:/) men ja, sen träna... inte gymma eller något men liksom röra sig lite. och jag behöver göra om mitt rum. ta ner massa fotton på folk som jag verkligen inte behöver här i mitt rum. jag ska göra om det, vet inte när. men jag SKA. jag ska bara ha några få bilder i mitt rum och sen ska jag sätta upp massa mål, mål som jag ska ha det här året. så jag dagligen tänker på det och håller fokuset på skolan och allt annat.
jag känner mig lite stolt när jag skriver det här och att jag faktiskt tänker på det här.
nej, nu ska jag lägga mig.. imorgon blir det iväg till skolan och ja, göra lite nytta.
juste, tänker inte räkna ner dagarna till ja, resan för en viss person kanske märker... not good!
puss och sov sött alla!

Kommentarer
Postat av: michelle

Du är så söt:)

2009-08-23 @ 22:22:55
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0