år 2 på vittra!

ja, första skoldagen är över. det var bara massa information idag. vi började klockan nio och slutade elva. det kändes sådär att vara tillbaka. vi fick våra busskort och sen vittraboken. vi lekte som man alltid gör i min skola, så jävla tråkigt. menmen, medans dom satt och lekte satt jag vid datorn och chattade lite. mycket roligare! men, sen gick dilan, rola, vicky och jag till donken där vi åt och prata en massor, precis som vanligt när vi är tillsammans. sen fick jag springa till bussen som åker utanför donken till dagiset och hjälpte till lite. åkte hem med ipodhörlurarna i öronen och drömde mig bort, det var så skönt.
nu sitter jag och chattar med nadia om skolan, hon var inte där idag och inte hanna heller :(
aja, natalia är påväg hit. får se vad vi hittar på.
älskar henne så mycket.
aja puss!

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: okej:|

2009-08-17 @ 16:44:16
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0