52 dagar kvar

nu är man på svensk mark igen då.
hur känns det? sisådär. det är skönt, att vara hemma... sina egna saker och bara vara liksom. det känns så skönt att ligga i säng i bara pyjamas och bara skita i allt. det är skönt, men fan vad jag inte vill vara i sverige. speciellt när ingen är här i stockholm. jag hatar att freja är på landet hela jävla sommaren, jag HATAR så grovt att mychelle har flyttat från stockholm.. det är verkligen en grej som jag aldrig kommer komma över, att hon har flyttat. sen att natalia är i rumänien till nästa vecka eller något, det förstår jag ju.. hon är ju där hela tiden, men jag saknar henne som fan, sjukt mycket! nästa sommar ska jag se till att inte vara här ett skit, jag orkar inte. seriöst.
menmen, skolan börjar snart... vet inte riktigt när och jag bryr mig inte ett skit.
det känns som det är en dålig dag idag,
aja, ska sluta deppskriva nu!
dagens planer är iaf att gå till sätrabadet med family och vem vet? kanske badar också.
lägger upp några bilder från spain någon annan dag, en bra dag

Kommentarer
Postat av: michelle

jag hatar att du är en timme ifrån mig:(

2009-08-09 @ 13:34:40
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0