47 dagar kvar

hej på er! :)
idag kom mychelle ner hit igen, så det var bara att vakna tidigt och vara uppe med henne. smsa med natalia en massa också, hon kommer hem imorgon... så jävla skönt att träffa henne igen!! :D var ute hela dagen idag, typ första gången.. haha. träffade rasmus nere i centrum och umgicks en hel del med honom, det var roligt! sen hamnade vi hemma hos mig med, mychelle, suraj, moe och min bror. jag typ sov :) menmen, sen gick vi ut igen, där moe bjöd på mat <han3 vi var ute ett tag sen... vi satt vid parkerna i skäris, haha! dagens bästa fråga från dani; vad står PMS för? vi alla tänker sen svarade moe: PANNKAKA OCH SYLT! fyfan vad vi skratta! han och sina jävla sjuka svar till allt, love him! :D
sen så åkte jag och mychelle hem till mig och tittade på vänner. hon skulle ju egentligen hem, men hennes bror hade åkt utan henne så hon blev kvar här. men ja, vi bestämde oss för att åka till heron. vi åkte dit, åt och vänta på killarna. när dom kom ut joina vi dom tillbaka till skärholmen, alltså, moe, dani, patrik och suraj. det var roligt, iaf det mychelle sa och gjorde hela tiden.. HAHAHAH! :D
nu sitter man här, har typ ångest för skolan.. menmen, det här året kommer jag satsa som fan på skolan, då blir det inte mycket blogg tror jag, vi får se.. men jag tror inte det! jag måste klara av det här jävla skit året annars får jag INGET jävla sommarlov nästa år! ska kämpa och visa alla att jag KAN! :D
jaja, ska fortsätta chatta med bobo, så rolig och härlig.. saknar han och alla andra där borta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0