school, suck.

helgen är över
fullt upp i helgen då. jo, kan berätta om igår. var ute lite med mychelle och sådär. vi gick vidare till mig och bara satt med, suraj, moe och min bror. vi bestämde oss att ta en tripp till sätrabadet , där några skulle grilla. rebiik mötte oss också, så vi gick alla ner tillsammans. vi satt för de mesta och frös och lekte med tändvätskan. vi prata med trevliga, nya människor. dom var väldigt sociala, iaf två av dom. och ja, vi fick reda på mycket om en kille i namnet jim. men det är ju mellan oss, två killar vid namnen erik och isak, rebiik och mig. fin solnedgång också. men vi gick till sist. mychelle och jag kände inte våra fötter och frös som fan. vi kom hem till mig runt nio? och la oss i min varma, sköna säng. jag gjorde mig iordning för kyrkan, duscha, klä på mig osv. vid klockan kvart över elva åkte vi. träffade väldigt trevliga människor, blev mycket skratt i kyrkan och mycket prat. inte så mycket lyssnande och sånt. vi gick vidare till några vänner och åt massa mat, massa gott! rebiik och hennes syster gick hem, mychelle somnade och hennes bror kom och hämta henne. min bror och moe fick skjuts hem, medans jag.. var helt pigg och prata med alla, skratta en del också. satt på soffan och prata med george, läääänge. det var kul, har aldrig pratat med honom så det var liksom lite chockande men ja. vid klockan halv fem åkte vi hem, men när vi körde förbi kyrkan ser vi att det var tänt, så vi gick in och hälsade på prästen som är min gudfar och sådär. vi prata en del och så åkte vi vidare hem, vi kom hem vid fem. väl hemma hade både dani och moe somnat.
idag, idag var det såå jobbigt att komma upp. riktigt plågsamt nästan, men jag kom upp. satte mig med moe och bror. fixade mig och så åkte vi vidare mot arlanda(igen!!) eftersom min bror åkte till england, vi lämnade honom och sen åkte vi vidare till solna och åt middag. hos amanda och iuliana. trevligt, mycket skratt, mycket rumänsk mat. åh, jag ÄLSKAR påsk! finns inget bättre, seriöst! jag älskar våra traditioner och jag ska fira ortodox påsk tills jag dör, i love it! kom hem och det var stömavbrott. pappa, mamma och jag börja leka en lek.. helt knas. och nu sitter jag här, aja.
hoppas er helg har vart lika bra som min!
imorgon är det skola, *snark*
ta mig tillbaka till chile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0