the godfather in romania

pluggpluggplugg,
det är de jag fokuserar på nu. vill få allt gjort så jag kan ta det lungt i sommar. jag försöker så gott jag kan nu iallafall.
idag är det onsdag, det betyder att jag börjar sent och så väntar det en matte lektion och en svenska lektion. två timmar skola, härligt. men sen ska man hem och plugga, måste läsa engelska bok och skriva svenska novell analys, sen har jag case också. idag ska jag nog skriva klart min (jävla) uppsats om musselodling. jävlabajs. helt ointressant, men bara jag får ett g i det här blir det bra!
nu har jag akon på högsta volym, jag älskar hans låtar. passar på att sno min brors högtalare när han inte är hemma, han är ju i england. fyfan vad härligt säger jag bara. vet ni vad som är ännu härligare? det blir 17 grader på fredag, lycka eller vad! jag har inte så mycket och berätta, tyvärr. inget har hänt i min omgivning. eller så har det hänt så mycket fast jag inte kan ta upp det här. nej, men inget har hänt. mitt liv är allmänt tråkigt, just nu. jag saknar min mormor, jättejätte mycket. har inte träffat henne sen 15 januari! och min bror och jag träffar henne minst en gång i veckan.
ska sluta skriva och börja fixa mig! ska snart möta natalia nere i centrum ska hjälpa henne hitta lite kläder så jag bjuder på en bild istället för att skriva massa skit :)
hoppas ni inte har lika mycket plugg som jag! <3
hos danis gudfar, romania 2009.

Kommentarer
Postat av: michelle

åh de ska bli varmt i helgen, woho:D

2009-04-22 @ 15:55:50
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0