take me back, back to the happiness!

tänk att det har gått ett år!
tiden går för fort, det är redan valborg igen. för exakt ett år sedan kom vi hem från gamleby, fan vad tiden går fort!
nej, ska berätta lite om igår.. lite kort. var med natalia, vi åkte till skärholmen där vi träffade min bror och moe och några till. jag och nat gick vidare till mig där vi åt lite, jag gjorde glass och sedan kom min bröder. vi sjöng singstar för fullt, hög musik, mycket skratt. blev lite knas med grannarna, men whatever. det var så kul när vi gick ut igen och vi stötte på gubben, haha. ingen av oss kunde hålla sig för skratt! vi följde med henne till tbanan medans vi gick vidare till parken. vi brände lite saker och sen gick vi hem. åt middag och kolla på tv.
idag är det valborg, jag gillar inte det egentligen eftersom det är så överskattat. ska bara ha det mysigt och kolla på en brasa. natalia kommer över hit vid fyra, tror jag.. och så ska vi hitta på något att göra. det kommer nog att bli roligt. jag vet inte riktigt vad jag ska ha för kläder på mig, men jag hittar nog något, skönt.
ska börja städa lägenheten, så det ser fint ut när mina föräldrar kommer hem.
jag vill ha mat också! är hungrig, haha. tur att mamma kommer hem tidigt idag :)

första dagen i chile 2008


Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, har du lust att följa varandras bloggar via bloglovin? Hade varit kul om du ville, och i så fall kan du ju skriva tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt :)

Ha det super bra, kram

2009-05-01 @ 19:34:57
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du hade en trevlig valborg! :)

2009-05-01 @ 19:38:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sannah

Rosa design till utlottning på min blogg=)

2009-05-01 @ 19:39:55
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0