red shoes, so cool

är trött och har ont i huvudet!
idag var det skola och jag kom i tid! lite för tidigt, men det gör inget. satt och åt naturgodis och drack vatten medans. vi arbetade lite med vårt grupparbete och kom överens om lite saker, sedan var det bara att gå tillbaka till helios och lyssna på jakob. jakob är en överlevnad från andra världskriget. det var väl, intressant. har inte så mycket och säga om det.
klockan tre hade vi idrott, så jävla bajs tråkigt... seriöst, innebandy?! driver du med mig? gah, cpidrott(a) - jag vet, jag klagar men det är långt ifrån kul, det är lite kul när folk tar det så seriöst och gör allt för att vinna.. bytte om och så tog jag sällskap av simon och bröderna R (the twins), vet inte vad jag ska kalla dom, men aja. tog tbanan hem med mychelle på luren hela vägen till bredäng, där hon hoppade på tåget. vi tog bussen till mig och åt massa gott.
gick ner till centrum för att framkalla två bilder och det gjorde jag. så nu är matte läxan klar och nu är det engelska läxan kvar som jag ska ta och göra. usch, jag är så jävla trött.. fast jag sov sjukt mycket i helgen. 
nu kom mamma, pappa, dani och moe hem.. det betyder mat! hur som helst, nu ska jag äta och sedan plugga!
juste! HÄÄÄRLIGT VÄDER IDAG!
hoppas er vecka börja bra :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0