imorgon!

marykate

idag är det onsdag och där med första april. jag har inte blivit lurad än och jag själv har inte heller lurat någon. enligt horoskopen är det vågens turdag idag, undra varför. men ja, så idag ska det vara en väldigt bra dag för mig. onsdagar för mig betyder att jag börjar sent, vid klockan två ska jag vara i skolan. snark. har svenska lektion att gå på, fast fest för närvaro och sen iväg hem igen. väl hemma ska jag börja packapackapacka. tralala, jag är så glad när jag packar för då vet jag att det närmar sig. vaknade av att jag fick sms av älskade natalia som befinner sig i rumänien och har massa kul i det sköna vädret. jag saknar henne, men vi kanske ses i rumänien, man vet aldrig. hoppas det, skulle ju vara skit kul om hon kom till oss. men ja, igår orkade jag inte skriva ett till inlägg. men jag var på en show. moes show, mychelle, dani, rebiik, minna och jag satte oss längst fram med tinka och tittade. det var verkligen skit tråkigt ibland men när dom dansa då tänkte man om och ba "fett värt att komma!!" haha! moe jucka mot golv och grejer, pooorr! hahaha, moe <3 sen så gick vi vidare till donken och så åt vi lite. sen gick vi vidare hem till mig och kollade på lite tv och sådär. sen gick m n' m. så idag? jo, packa. daniel ska klippa sig också, bebisen. chatta precis med en kompis i rumänien han säger att det är varmt och skönt, inte sommar varmt men vårvarmt.. haha! roligt ju. tittar på greys just nu och väntar på att rumänska nyheterna ska börja så jag kan kolla vädret och lite annat. jävla lyyyyyycka! nej, nu ska jag göra något vettigt. kanske skriver senare.
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0