home sweet home

nu är jag hemma igen.
tolv underbara dagar i rumänien. jag hann göra nästan allt. varje dag var det fullt upp. eftersom alla i rumänien var i skolan och sådär när vi var där så kunde man inte träffa dom tills efter klockan åtta, då dom slutar skolan. så på dagen åkte vi till en massa olika ställen med pappa och träffade massa släkt och så vidare, sen på kvällen var det bara att vara med kusiner och vänner. helt underbart. jag älskar rumänien, men jag skulle nog aldrig kunna bo där. skulle bli så trött på stället, jag vill alltid att rumänien ska vara det stället jag kan åka till och bara vara. men ja, vi åkte upp till fjällen typ där några kusiner bor, vi var där en hel dag.. riktigt kallt och snö fanns det fullt där av där uppe, så det kändes som sverige. sen var vi på landet, där några släktingar bor, kusiner, fastrar och så där. där var det varmt, sjukt varmt. men endå hade jag tjocktröja på mig, såg världens sötaste hund.. den var bara två månader. jag och daniel lekte med små kyckligar hahaha, så jävla kul och söööta. förutom det har jag vart massor med min älskade faster, florentina. jag älskar henne verkligen sjukt mycket. umgicks massor med farmor och farfar också, helt underbart. dessa tolv dagar har vart underbara, verkligen. det gick inte en dag utan att ha skrattat så du får ont i magen, minst 5 gånger. alla mina kusiner och alla har blivit så stora och desamma säger dom om mig och framförallt min lillebror, som är längre än mig. blä. nej, fan vad skönt det var. jag ville verkligen inte hem, jag saknade ju mamma såklart men jag ville inte hem. men när jag väl kom hem ville jag ingen annanstans. jag älskar känslan att komma hem, slänga sig på sin egna sköna säng och bara andas in, verkligheten. som ibland kan vara så härligt. mamma är så söt, hon har gjort om lägenheten! varje gång vi kommer hem, finns det något nytt. nej, nu ska jag bjuda på lite bilder. eftersom min data är död så får ni färgbilder från rumänien. hoppas ni har haft underbart lov! (gör ett inlägg med 52 bilder senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0