happy b-day to dad!

grattis till min älskade pappa!
det viktigaste först så klart!
idag kommer även daniel hem, åh älskade lil' bro! var ute med natalia inprincip hela dagen, skit kul. imorgon ska vi tydligen iväg och grilla i sollentuna, hur nice är inte det? i det här härligt vädret också! det blir min första grill i edsviken iår också. och låt mig påpeka, hur jävla underbart var inte vädret idag?! varför kan det inte vara så här, som kallast? nej, det måste finnas snö och massa annat bullshit. sommar is the shit. vi ska åka om 20 min, till arlanda och hämta lillebror! åh, can't wait! jag är riktigt jävla trött också. var i skolan idag, hade föreläsning det var faktist jävligt intressant, WW2 liksom! träffade även mychelle och freja liten stund. på måndag kommer det en som överlevde andra världskriget till min skola, fan.. jag ska alltid gråta på sånt, usch. det är så pinsamt men jag kan verkligen inte hjälpa det!
jag har inte vart den bästa på att uppdatera eftersom jag har mycket i skolan och tar de i första hand nu. sen så tänker jag ju inte sitta och blogga när de är så fint vääääder!

nej, nu ska jag iväg.. fixa det sista och sen åker vi iväg till älskadeälskade arlanda, LOVE ARLANDA!

<3
(jag twittar ofta, så om ni vill följa är det bara att adda!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0