fullt upp

dessa dagar har man umgåtts med natalia, träffade mychelle igår också. och älskade moooooooe, som har snaggat sig. gash, i love it! dagens planer, träffa natalia och mychelle ta en tripp till stan. imorgon fyller min guddotter år, men eftersom det är rumänskpåsk kan vi inte gå dit eftersom det är så mycket som måste förberedas. sen klockan 00:00 ska vi till kyrkan, i bredäng. mychelle ska följa med, thank you god. sen efter kyrkan vid 02:00 ska vi till några vänner och äta stor middag, hihi. sen på söndag ska jag sova till sent, men inte så sent eftersom daniel klockan 17:00 åker till arlanda(igen!) och åker till england och sen ska vi på middag hos några i solna. så min helg är heeel planerad. aja, hoppas er helg blir lika mysig som min. jag längtar tills lördag natt, jag älskar påsk!

min söta nat, haha som alla säger; twins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0