a picture that my grandmother has in romania, on the wall

då är man ledig idag o imorgon!

jo, min skola är för häärlig. i love it! eller nästan iallafall. hur som helst, igår var jag i skolan.. som vanligt. mådde inte så bra men gick på alla mina lektioner, hade engelska och matte. visade upp mina bilder för jonas och han älskade dom! sen hade vi håltimme till klockan tre då vi hade världens tråkigaste föreläsning om demokrati och diktatur. helt tråkigt! men vad gör man inte för närvaro? åkte hem, fort som fan.
när jag kom hem satt jag och klaga varje minut, hade så ont i ryggen, foten och i huvudet. jag har verkligen skit ont nu också, men jag ska inte klaga mer idag! hur som helst, det blev middag då alla vi fem satt och prata om allt möjligt. jag älskar middagen hemma, det är då vi alla bara kan prata i timmar. men det blev inte timmar igår, för det var fotboll på tv och så desperate. matchen var hur tråkig som helst + att Chelsea spelade hur fult som helst! men det blev inga mål i matchen. pratade även med min kusin i chile, gud vad jag saknar honom! han fick även prata lite med moe, då moe skämde ut sig, hahaha! hur som helst!
idag är det onsdag och jag är ledig. men jag ska ta och plugga lite iallafall, men inte nu utan lite senare. sen ska jag nog ut, ska nog träffa natalia eftersom hon har lite saker att berätta till mig :) aja, fixa något att äta och sen PLUGGA!

en utav alla miljoner bilder på oss, som hänger på väggen i rumänien ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0