12 dagar i rumänien, bye

färgbild bjuder jag på idag

härligt väder det är ute idag. njöt som bara den av solen när jag var ute med mychelle idag när jag joina henne ut med shiwa. så jävla söt liten hund. liknar en liten björnunge, helt underbar. kom hem och börja packa nästan direkt och är inte klar än. inte alls, jag blir lite irrierad att pappa ska ha med sig så mycket dit, men ja. härligt väder som sagt. var glada så länge det håller och njut som fan. har messat massor med natalia idag, har fått reda på massa saker och hon också, jag saknar henne lika mycket som jag sa innan :) <3 men ja, jag tror inte jag skriver i min blogg på några dagar. hoppas ni  har haft en trevlig onsdag och njutit av de härliga vädret lika mycket som jag har gjort. nu väntar bara greys och en lång dusch, sen blir det hopp i säng eftersom jag måste upp klockan fyra- fem?
iaf, trevlig påsklov gott folk!
<3

Kommentarer
Postat av: michelle

åh va mys! :-)<333

2009-04-02 @ 21:13:16
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0