sara är halvt sjuk

jo, gick inte till skolan idag. orkade fan inte! så jag sov till sent och bara slappade. tittade på satc hela sesong två, hihi. sen fick jag sms av anneli att hon skulle bjuda mig på vanlijhjärta, muuuums och kärlek till anneli! hur som helst, vid två gick jag ner för att möta henne. hon var med ella, robin och camilo. jag umgicks med dom uppe vid parken och sådär, sen gick vi till skolgården där jag träffade mohammed och alex. sen kom min bror och rebiik sen kom suraj, redda, adde och patrik. vi satt alla där ute och bara ja, umgicks. till sist gick adde, redda och dom andra. ella också. så vi gick och åt på metronova, mohammed är världens bästa och bjöd mig på käk (aa) - där efter hade jag tid hos shanian, min tandläkare.. han är gryyyyym. haha, jag gillar verkligen honom, men ja. det gick väl typ bra. anneli väntade på mig och så gick vi vidare för att möta mohammed, rebiik och min bror. vi satt vid expresso house i typ en timme och bara prata om allt möjligt och drack lite chai latte och is chai. muuuums! hihi. sen gick vi upp till parken, men först skulle vi säga hejdå till anneli. vi gick vidare till parken där jag snurrade lite. 68varv :O- jag svär man blir fett snurrig.. haha. knas asså. hur som helst, träffade mamma och nu sitter jag här och chattar med anneli.

 imorgon är det en ny dag, torsdag. bajs. aja, ska tenta av steg 3 i spanska tror jag. men ja.. vi får se hur det blir. men ja, imorgon är det skola... tralala. ja, ska typ lägga mig tidigt är skit trött. slutar fyra imorgon också! snark!! men ja, blir nog cheesecake imorgon =) GÖTT!  sen blir det nog nice. sen är det ju invigning på de "nya" så kallade SKHLM. haha så fult! aja, kungen kommer hit.. OFTA. haha, aja.. nice. ska nog sluta skriva. saknar MYCHELLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0