rumänsk bröllop är kul!

vaknade tidigt idag, fixade mig och sådär till bröllopet. eftersom min mamma och pappa ärr gudföräldrar till dom som ska gifta sig så skulle jag och mamma iväg för att hjälpa bruden att fixa sig medans brudgumen kom hem till oss, typ. men ja, fixade bruden lite.. hon blev jätte fin! och hade jätte fin klänning! kristian kom också, som fyllde arton för inte så länge sen.. jo, gud. det var härligt att se honom igen, han ba: shit vad stor du har blivit! men umgicks med honom för det mesta resten av dagen. hur som helst, vi gick till kyrkan och hann prata en del. väl i kyrkan började cermonin. det var den "korta" cermonin dom höll eftersom titi är sjuk och inte orkar stå så länge så den korta var en och en halv timme, den vanliga är tre timmar. vi tog massa kort och sen så gick vi vidare hem till dom. där det blev mat och sådär. satt med kristian och pratade, det var tråkigt.. så tråkigt att det var kul, typ. haha. aja, kristian gick sen för han skulle hem till husby- nu tror säkert alla jag menar kristian, lilla kristian.. men nej.. det är en annan. så jag var kvar, satt med dani resten av kvällen, fan vad skönt det var att bara sitta där med honom och prata om allt. hihi, mysigt. imorgon ska jag hem till dani också.. nu tror alla att jag menar min bror, men icke sa nicke.. inte min käre bror inte. utan dani, hm.. 22åringen. så, yes. pappa åker imorgon också =(- trååkigt ju! är även ledig måndag-tisdag så ja, NAAAAAAAAJS! hoppas alla mår bra, det var min dag lite kort.. nu är jag helt slut och skriver bara massa skit. så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0