oj, ingen tid.

fan alltså, det är så mycket i skolan. det känns som man inte har tid att göra något. jag börjar halv nio varje morgonen och vaknar klockan sex, varje dag. jag åker tbana runt kvart i åtta så jag kommer i tid till skolan. sitter i skolan med angelina, nadia, hanna, rasmus, rola, vicky typ. vi bara sitter och garvar åt allt, skit skönt gäng verkligen. vi äter på rasten som vi har runt tio och äter lite frukost och sen äter vi lunch vid tolv. vi slutar vid tre, fyra. visst, sen när jag går från skolan är en annan sak. men ja, sen åker jag hem.. jag saknar hem så fort jag sätter mig på tbanan till skolan, när jag kommer hem vill jag bara träffa någon, så fort som möjligt. det blir oftas, camilo, anneli, ella och robin. anneli och jag umgås så mycket som möjligt, vi brukar träffas typ varje dag och om vi inte gör det så känns det som för att vi smsar så mycket med varandra. men ja, egentligen har jag sjukt mycket att göra.. men gör jag det? nej! jag har fucking logik prov på torsdag och jag kan inget och då menar jag INGET. det är verkligen sjukt. imorgon har jag även svenska lektion där jag inte har gjort min läxa.. men det kan jag göra klart imorgon i skolan det borde inte ta så lång tid. ska skriva ett "brev" om mig själv på en sida på datorn. får väl göra det lite snabbt imorgon. snaaaaark. hur som helst. sitter och tittar på ant, så kul. dom bråkar hela tiden och sådär.. messar även med mattis och grant och chattar med bästa anneli, haha! aja.. ska sluta nu.
hoppas alla har det bra.. & alla "ex"  ksabbarn som läser det här, i miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0