nu har jag gjort det (anneli sluta misstolka xD)

ligger här med laptopen i knät och är så glad! vaknade rätt så sent idag, eftersom jag inte hade skola och mamma var hemma sjuk från jobbet så var vi här ensamma. pappa åkte ju igår och min bror var i skolan. vid typ, ett gick vi hemifrån för jag skulle ta hål i naveln. gud vad jag var nervös. vi gick in där och stog ett tag och vänta. marcus tog hand om mig och pratade lite om hur jag skulle rengöra det och lite sådär, skit skön snubbe. gick en trappa ner där jag la mig ner. killen tog en typ tång och drog lite i huden, fan det gjorde ont men inte sådär att man börja gråta ont. jag trodde inte han tog hål så jag ba vafan gör han liksom.. en minut senare var det klart. fick ont nästan på en gång och så skulle vi hem. skrattade en del påvägen hem med min mamma, fick ont i magen när jag skratta och då skratta mamma mer och det fick mig att skratta ännu mer så jag fick mer ont. vi gick till apoteket där min mami köpte lite saker som jag behövde. allt blev sammanlagt 1200 kr, typ. träffade, angelina, niklas, anneli, ella, robin, mohammed och rebecca. hihi, alla var så snälla och tog det lungt med mig. åkte hem sen, och nu sitter jag här. mohammed sitter i allrummet och spelar med min bror medans jag ligger här och chattar med anneli <3<3... ska snart äta lite mat som mami har lagat. nu ska jag sluta skriva.. hoppas alla mår bra.. sara är glad och stolt! BYE!
 YASMINE ÄR UNDERBAR!

dålig bild, men såhär ser det ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0