min m <3

crack-horan är ful och har en bunt fula vänner. - strycker över det.
  idag är det skola. fan har lite kvar av min filosofi läxa kvar som jag måste göra klart idag! annars blir det inte bra. fan alltså, jag är så glaaaaad idag. ska bara låta ALLA veta det. hihi, idag ska jag även träffa min m, som direkt från arlanda åker in till stan för att träffa mig.. sötnos! aja, sen ska jag väl ha de kul i skolan som vanligt, flumma runt med nadddiia. som också ska få veta allt om en idiot, haha. aja, tror jag aldrig har vart uppe så här tidigt och bloggat men någongång måste vara första gången. här sitter jag och tänker om jag ska göra något efter skolan, men det får vi vänta och se tycker jag. som ni alla se "högst upp" står det crack-horan, om bögfittan läser det vet han nog mycket väl vem jag menar. och personen själv. + alla emosar borde ta självmord, vi behöver dom inte på denna jord. (riktagt till två personer!)
 fick precis sms från m, vi ses senare idag babe! - vem vet? kanske nadia och någon till träffar honom idag.. =)
PUSS!
livet är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0