matte är kul

igår skrev jag inget eftersom jag efter skolan träffade anneli, såklart och umgicks en del.. så skönt så. åkte hem runt sex och satte mig direkt och plugga.. inte för att jag var tvungen utan för att jag ville. gjorde klart matten, nu har jag några uppgifter kvar, längtar tills på onsdag då jag har matte lektion! jag längtar!
 idag på morgonen tog jag tbanan som åkte tio i åtta, tog mig en tidning och satt på tbanan och läste. jag tyckte det var kul att läsa tidningen idag, vet inte varför men det var det. kom i tid till skolan, det visade sig att vi hade prov idag klockan kvart över nio. men klockan nio gick brandlarmet.. det var brandövining typ, snark. alla typ promenerade ut och folk frös och vissa hade inga skor. tur hade angelina en jacka som hon inte hade på sig som jag snodde och tog på mig. efter det PRICK kvart över fick vi gå in och vi hade prov. hoppas det gick bra nu, hoppas det jag skrev räcker till. blev klart först och gick ner till cafeet där jag joina min kusin och bjöd henne på te som hon ville ha. satt med henne och edu. vi garva som fan. men sen kom nadia, angelina, rasmus och hanna. vi satt där ett tag och sen bestämde vi oss för att gå ner och äta lunch och det gjorde vi. maten var inge vidare så jag slängde min och åkte ner till slussen för att träffa mychelle där jag följde med henne att äta lite på donken, där åt jag inte heller. hon som hade slutat åkte upp med mig till skolan, fick visa henne runt och sådär, sen orkade jag inte vara kvar och åkte till skärholmen med henne. rolig hemresa som vanligt, mycket skratt<3 sen så gick jag till expresso house där jag satt typ en timme med olilvia och rebiik. vi bara satt där och prata, hur mysigt som helst. sen skulle dom till skolan och sådär. anneli var med mig och vi väntade utanför. redda kom och bjöd på lite mat, mahah, räddaren i nöden <3 tack världens sötaste redda! sen så lekte vi liten med hissen och så skulle jag iväg till gamlastan för att träffa mamma och ja, dom som vet dom vet.
kom inte hem för så jätte länge sen, känns så skönt nu! har precis ätit och ska snart sätta mig ner med matteboken och lösa några tal. usch, känns som det går så bra nu i matten. måste även göra klart min svenska och engelska ska försöka göra det imorgon så jag verkligen har fyra dagar ledigt nu. INGEN SKOLA PÅ MÅNDAG & TISDAG!
hoppas alla mår bra! PUSS!

 hihi, anneli är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0