lite små trött

nu sitter jag här i mitt rum, ensam.. så skönt.
 släkten var här och vi firade mormor som blev 78.. älskade söta mormor. hon har opererat sitt ben men hon var lika glad för det. det blev middag med förrätt och huvudrätt. massa gott! barnen satt vid ett eget bord medans de vuxna satt vid köksbordet. isabel prata mest, inte så konstigt egentligen men ja, skulle nog vara rätt så tyst om hon inte prata. vi blev mätta och glada, vi gick vidare till mitt rum (som vanligt) där vi satt och prata. tittade på roliga klipp på youtube, helt sjuka videoklipp som vi asgarva till. sen blev det mycket dans, med min mormor som hade operarat benet och knappt kunde gå, dansade mest av alla. hon var glad, har inte sett henne så glad på länge, så det var skönt. sen gick vi vidare till köket där det blev sång och tårta. därefter öppnade hon sina presenter och sen blev det fika. myyyyyys. satt och prata en del med ioana och isabel, efter en stund gick isabel för hon skulle in till stan och festa.. suuuupa med andra ord ;) - ioana och jag prata en del, med mohammed också.. haha. sen gick alla. nu sitter jag här chattar med kristian och mohammed och messar med hanna och dani.. dani är tydligen på en fest som inte är så kul. men iaf, imorgon ska vi till titi och iuliana.. sen vid åtta ska vi familjen sen film, sex and the city här hemma. hihi. aja, ska sluta skriva nu, hoppas alla mår bra! CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0