kort.

  jag mår väl bra, typ. dom som vet dom vet. måste hålla humöret uppe och vara stark. jag får inte ge upp. var med freja i torsdags, följde med till hennes livslust som är helt underbar. det var härligt att se henne så lycklig och lugn, det gjorde mig lycklig och jag kände en sån där härlig lugn känsla. där var jag med min vän, när jag inte mådde bra egentligen och bara såg henne så lycklig. känslan går inte att beskriva. därefter kom hennes pappa och hämtade oss och det visade sig vara en rolig hemresa, haha. skratta nog hela vägen hem. 
 fredagen, igår. jo, då firade vi min bror lite smått med lite trevligt folk.. middag och tårta. det var sjukt trevligt att ha folk hos oss igen, kändes så länge sedan sist. och jag saknar tills den 11 oktober då jag har bjudit hem ca 27 personer för att fira mig :D jippie! ser sååå fram emot att träffa alla igen och så ska vi ha det så trevligt så! rebiik sov över och jag chatta till två på natten med kristian, så trevligt så :D
  idag, jo. idag vid tre kom anneli hit vi åt tacos och lite sånt, skit gott! fixade mig och så vid sex börja vi åka mot fryshuset. väl där stog vi i kö ca 20 min och så kom vi in. det var skit mycket folk, vi stog inte längst fram men vi stog endå rätt så långt fram. kom ett "förband" som var sådär, inte så jätte bra. det varade i typ 40min sen var det paus i 20min sen kom han, jason mraz. jag säger bara LYCKA. anneli var bäst som tog med mig och fick mig att tänka på annat. fan vad underbart. det var så varmt att man dog, typ.. men så värt det. jason spelade typ alla bra låtar.. alla sjöng med speciellt på i'm yours- kärlek. efter en skit rolig och bra konsert så gick anneli och jag ut, vi drack en cola var och så gick vi ut där hennes pappa väntade med bilen. de körde mig till bredäng och släppte av mig där. jo, för idag fyller nämligen min gudson ett år. så jävla söt han är min guddotter lika så. det var skönt att sitta där och prata med alla igen. fan vad skönt det var. sorin drev med mig haha, han är blyg med rolig.
nu sitter jag här, känner att halsen är svullen och freja har galna ideer, helt sjukt galna. säger det här: FREJA NO! imorgon? (a)
 aja, imorgon kanske jag är med freja. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0