"ja, han är min gud!"

http://www.youtube.com/watch?v=WL9Ywoi8PD8

tyvärr går det inte att lägga in den här, jag kan inte det iaf. TITTA OCH NJUT!
älskar delen när han tar av sig tröjan (a) gash, han är bäst!


jag är trött och orkar inte, har gjort klart svenskan.. nästan iallafall, jävla skit har inte gjort engelskan kommer få ig, PERFEKT! äsch, gör det någon gång väl.. typ. blä. var ute idag med lite folk.. mohammed, anneli, ella, chris, redda, adde, suraj och patrik. hm, vi gjorde egentligen ingenting bara umgicks. NAJS ;)  fan, har ont i min navel.. inte sådär "åh, jag dör" men det gör lite ont. hur som helst, väntar på att maten ska bli klar så jag kan ta mina vitaminer och sen lägga plåster på den, känns säkrare liksom. vad ska jag skriva? har inte så mycket att skiva. "snart" är det chile, hihi. vill nu! aja, ska sluta PLÅGA er nu, BAJBAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0