alltid trevligt.

igår, efter att jag skrev inlägget börja jag chatta med kristian inte lilla kiristian utan kristian, husby kristian.. haha. men ja, jag börja chatta med honom och vi hade på cam. det var verkligen skit kul, vi prata i typ sex timmar om allt mellan himmel och jord. mycket skratt, känns inte som jag har skrattat så mycket på ett bra tag.. skit najs!
          så nu är jag helt slut körd och idag ska jag bara vara hemma och slappa, snart ska papi gå och köpa mat till mig senare på kvällen ska vi titta på satc filmen.. längtar, den är så bäst!  här sitter jag nu med idol i bakrunden och halv tittar och chattar med kristian och messar med anneli <3<3<3
 ska nog sluta skriva nu, har endå inget att skriva om.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0