ge upp, bitch.

jag är så trött på folk som tror att dom äger allt och alla. bara genom en blick försöker dom trycka ner dig och genom ett ord kan de tro att den "ägde" dig. det finns en tjej säger inget namn i min skola som tror det. jag ska vara ärligt. jag gillar inte sånna människor som tror de äger hela världen och att alla spelar under deras regler. låter det inte lite barnsligt? vi säger tex att jag vill vara vän med henne och då måste hon testa mig genom att vara skitkaxig mot mig och om jag är kaxig tillbaka så är hon min vän, men inte annars. det låter fan som man går i mellanstadiet igen, inte sant? sånt gör man inte. fan. bli vän med någon för den är snäll, inget annat? den här tjejen hon går som sagt i min skola, hon tror att hon är fett älskad av alla, but nooo bitch! det är skit roligt att se folk som är lite sådär "falska" framför henne men sen, sen när hon går då börjar dom snacka. alltså jag är inte van att hålla käften om sånt här, men jag orkar inte bråka med en big mama för en sån sak. nej. jag orkar inte. jag snackar inte heller om det med någon utan håller det för mig själv, om jag inte berättar till min kusin.. men ja, det klart jag gör. det är hon som kan vara tyst om sånt här, finns inte riktigt någon jag litar på än. så, jag skriver det här. vill inte nämna något namn, varför? jo, för kanske är det någon som känner henne som läser det här och så imorgon kanske det blir så att jag blir mosad eller nersnorad av henne. (haha!) kan hon inte bara leva sitt liv, SITT liv och inte försöka styra andras. snälla, låt folk klä sig hur dom vill, låt folk säga vad dom vill, BRY DIG INTE, låt folk umgås med vem dom vill. jag ska säga, jag var också så. förut. fan, jag blev arg om någon sa något som inte jag tyckte var rätt och jag blev sur om någon utav mina kompisar umgicks med någon som jag hade bråkat med. det blev jag. det kanske är normalt? men jag bryr mig inte längre. jag ORKAR inte bry mig om skitsaker. just nu i mitt liv har jag viktigare saker att ha hand om, skolan, vänner, släkt, MIG SJÄLV.  ska sluta skriva om det nu.
   det är så här, i skolan är det fullt om. blir helt trött pga mina mediciner och åh. jag orkar inte ta dom längre, men jag måste.. jag måste vara stark och jag ska klara av det här. jag måste göra det. det är lite jobbigt att höra "men den här och den här dog pga av det" - det får mig att tänka efter.. kanske jag gör det också? nej! sluta nu sara! var stark. du klarar det här.
 nu väntar msn, med kristian och plugga! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0