bara för att jag heter sara och har tråkigt.

bara för att jag kom i tid idag :D
bara för att jag har elva läxor :O
bara för att jag slutade halv elva idag :D
bara för att jag träffade rebiik och oliv idag:D
bara för att jag träffa anna k idag :D
bara för att jag åt på donken idag :D (ingen nyhet)
bara för att jag var i ksab hela eftermiddagen och hjälpte till :D
bara för att jag åt massa baklava med suraj :D
bara för att jag kramades jättejätte mycket med rocky idag <3
bara för att jag mobbade anneli lite idag :D<3
bara för att suraj gick hem till mig för första gången idag :D:D
bara för att vi spela ps3 :D
bara för att  jag pratade med dani en evighet :D:D:D
bara för att jag messa med hanna och hon är underbar :D
bara för att mattispattis kommer hit idag och sover över :D
bara för att det är fredag idag :D
bara för att det är 9 dagar kvar tills jag fyller år :D
bara för att... jag vet inte. HEJDÅ :D


Kommentarer
Postat av: Tasse

att ja inte va i skolan idag då :o grattis i förskott <3

2008-10-03 @ 21:51:49
Postat av: VELASQ.

tack sötnos :D <3

2008-10-03 @ 23:39:05
URL: http://velasquezsara.blogg.se/
Postat av: Mattis

haha, sötis :> <3

2008-10-04 @ 19:31:17
URL: http://mstjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0