pissväder

(freja blev sur)
 gud vad jag inte orkar göra ett skit. det har vart ett jävla pissväder idag och så har jag sovit i hundra år och känt att jag börjar bli sjut, det suuger! kristian gör mig glad för han är så snäll :D:D och freja är rolig för hon är kär i kevin, skojar HAHA! ska sluta mobba freja nuu, tycker jag ;D imorgon börjar en ny vecka i skolan, gissa om jag är taggad? ........ nej?! sitter och chattar med kristian om skolan just nu faktist. känns skönt och prata om skolan med någon iaf. jag saknar kunskapsskolan jättejätte mycket och han säger att han också gör det.. han gick i kista förut nu går han i trean någonstans, haha :D han är så lugn och förstår allt man säger och hjälper till så gott han kan :D
nej, nu ska jag sluta. det här var skit kort. BAJBAJ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0